Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

Nu jävlar!

Kategori: Allmänt

Jag har sagt detta många gånger men nu känner jag att det är dags, på riktigt! Med svetten rinnandes i pannan (har precis kommit in från en löptur, och ja jag ska duscha! men var tvungen att skriva detta först) bestämmer jag mig för att till beach -09 gå ner minst 5 kg. Nu blir det fruktsallad istället för godis, potatisklyftor istället för pommes och mineralvatten istället för läsk. Nu sätter friskislivet igång, ska försöka hålla jämn takt med mamma, eller nä förresten den jävla hurtbullen kommer man aldrig kunna komma ifatt haha.
Nu kallar duschen och sen psykologiuppsatsen.



/ Sara

Kommentarer


Kommentera inlägget här: