Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

Prov en lördag.

Kategori: Allmänt

Idag var jag uppe med tuppen, och nej inte för att jobba som jag brukar göra varannan lördag, nej jag skulle göra prov i engelska C. 8.30 började det roliga och slutade inte förrän 15.40, hade en toppen dag! haha Nä provet gick inte alls bra och det tror jag nog alla som gjorde det håller med om, eller iaf en stor del av dem. Ikväll blir det förfest och sen utgång. Ska försöka hålla det hela lugnt idag men det är inte det lättaste när man har Sandra med sig :p Men jag ska göra mitt bästa, blir hämtade halv nio imorgon.. iiiih! Varför har jag alltid så långa sovmorgonar?


Hahahahah älskar denna bilden! Jag ser så underbart idiotisk ut.

Nu ska jag fixa mig och förhoppningsvis trillar Therese in om ett tag så att vi kan äta middag.

/ Sara

Kommentarer


Kommentera inlägget här: