Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

Söndag.

Kategori: Allmänt

Imorse var det dags för dagläger, halv nio blev jag hämtad av Caroline och Malena och så körde vi till donken. Jag fick en toast som satt bra sådär efter en hård festkväll. Sen blev det träning för hela slanten i fyra timmar, får faktiskt säga att det var kul att träna så många tillsammans, vi var nog 25-30 stycken gymnaster och 8 tränare. När jag kom hem åt jag lite lunch och sen var det dags för mig att sova. När jag vaknade till liv igen skrev jag lite på projektarbetet och sen tog jag mig upp till stan för att möta Marika, Izzi och Sandra på Barista. Sandra och jag bytte fik till EH och då fick jag äntligen äta en Chicken Sambal men jag måste faktiskt säga att jag blev besviken. Den smakar inte alls som den gjorde förut :( Efter att jag gråtit en skvätt gick jag och Sandra hem till mig så att hon kunde hämta sina grejer som hon lämnade här igår.
Nu ska jag väl skriva lite på projektarbetet och sen ska jag banemej kolla på film! Imorgon bär det av till Ullared med mina flickor, woho! :D

/ Sara

Kommentarer


Kommentera inlägget här: