Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

Sovmorgon.

Kategori: Allmänt

Då lingonveckan är på intåg kände jag att jag inte orkade gå upp tidigt för att träna, behöver sova om jag inte ska förvandlas till ett PMS-monster. Jag orkade inte heller gå upp när klockan ringde vid 7 utan tog mig en sovmorgon och kom till skolan först vid religionen. Vi fortsatte att se The Passion of The Christ, och jag må säga att den filmen inte är nådig. Jag fick rysningar och illamående av att se den filmen, den är för detaljerande. Nu förstår jag varför så många lämnade salongen när den visades på bio. Jag rekommenderar ingen att se filmen!
Efter skolan blev det lunch på Entre med Therese. Självklart blev det lite shopping också, hittade ytterliggare ett par jeans som jag ska be mamma köpa (A) Resten av dagen är det tänkt att jag ska skriva specialidrott och psykologi och om jag får någon energi senare blir det en tur på gymmet. Just det, köpte hem frukter så att jag kan göra en fruktsallad senare :D



/ Sara

Kommentarer


Kommentera inlägget här: