Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

Stolt.

Kategori: Allmänt

Idag tog jag bussen till träningen och för en gångs skull lyckades jag plugga på bussen. Jag hann med två avsnitt i filosofiboken, kände mig väldigt duktig. Träningen idag gick väldigt bra! Gymnasterna börjar komma igång på allvar med sina flickisar och rondater. En del kör helt själva, kanske inga toppen flickisar men dom vågar iaf köra själva. En del kom även igång med handvolt och salto. Vi hann även med att strömma några trampettvarv och gud vad bra de flesta körde! Sannas volt blev riktigt hög!

Sanna superhöga volt. Finns en del att finslipa men höjden går inte att klaga på.


Ja vid sådana träningar känner man sig som en toppentränare! Nu är det åter dags för mig att läsa filosofin.. Går inte provet bra imorgon kommer jag gråta!

/ Sara

Kommentarer


Kommentera inlägget här: