Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

Tisdag.

Kategori: Allmänt

Idag har jag syndat.. Jag tränade inte.. Jag har ingen ork eller energi till det och bara tanken på gymmet får mig att vilja springa och gömma mig. Får se om jag får tillbaka energin senare, gymmet är ju trots allt öppet dygnet runt, så får jag ett infall i natt är det bara till att springa dit. Istället för att träna lunchade jag med Izzi, Therese och Alex på Grafitti, det blev bakad potatis med skagen röra. Supergott! Solen hann också titta fram en stund idag och det gillas av mig, nu är den dock borta igen..
   Mina planer för idag är väl bara att börja packa lite, hälsa på Malin i kiosken för att kolla mina tider, åka in om mormor och morfar och kanske se en film. Ganska lungt för en gångs skull :) Nä nu får jag väl ta tag i saker och ting också.



/ Sara

Kommentarer


Kommentera inlägget här: