Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

Ulla Red.

Kategori: Allmänt

Gårdagen blev minst sagt lyckad. Jag, Marika, Therese, Alex och Sandra satte oss i min röda volvo 440 och körde upp mot Ullared. Det blev mycket snack om min körning och att jag körde för mesigt så för att göra dem glada brände jag på i 130-140 hela vägen. Men tror ni jag körde in någon tid?! NEJ! Jag tror gpsen räknar med att man ska köra för fort. Eller nu ljög jag, jag körde in två minuter men då blev ju Marika kissig och så fick vi stanna.
Väl framme brände vi alla en hel del pengar, jag lyckades nog göra av med mest, 1170 kr.. Känns lite men allting var behövligt :D
Vägen hem blev lite jobbigare för jag var fruktansvärt trött och man ska ju faktsikt inte köra när man är trött men efter ett kort kissestopp gick det bättre. Lämnade av alla ungdomar och sen bar det direkt av till hallen och träning med mina gymnaster. Efter träning var jag supersnäll och höll Malin sällskap i kiosken i drygt en halvtimme. Alltid trevligt att träffa henne och lusen :)

Nu har jag håltimme som varje tisdag, de andra har matte C och då får jag sitta och uggla. Men idag har jag något att göra, måste skriva på vårt projektarbete som ska lämnas in idag. Det ska i princip vara klart idag och sen ska vi abra finslipa det. Jag känner att magen börjar kurra lite, var uppe 5.40 idag för att hinna träna innan skolan så det är väl inte så konstigt att man är lite hungrig. Till lunch idag blir det måltidsersättning. Får hoppas att Nutrillet är godare än den andra jag köpte.

/ Sara

Kommentarer


Kommentera inlägget här: