Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

Varför snöar det?!

Kategori: Allmänt

Imorse när jag cyklade till gymmet var det strålande sol, jag hade till och med mina solglasögon på mig, men när jag lämnar skolan vid tretiden då snöar det?! Är det växthuseffekten som spökar eller vad händer? Ingen kan väl vilja ha snö nu? Nu längtar man bara till våren, sol och fina kläder. Jaja vi får hålla tummarna att tidningarna har rätt och att det blir sol på söndag istället.
Min psykologiuppsats som jag kände gick åt helvete gick tydligen inte så dåligt ändå. Jag lyckades till och med skrapa ihop till ett stabilt VG. Ibland lyckas man trots att det känns som om det inte alls gick bra.
Planerna för resten av dagen ser ut som följande:
- Skriva på specialidrottsdagboken som jag missat i x antal månader
- Skicka iväg några mail
- Sola med Jessica
Och om tid finns över, unna mig en film.

Lika bra att sätta igång direkt, så att jag får min film. Imorgon är det fredag och det gillar vi!


Denna bilden bjuder jag så mycket på hahaha. Cimme fyller trots allt år idag. (Vi hade precis lärt oss korsa fingrarna utan hjälp med andra handen, vi var mäkta stolta hahaha)


/ Sara

Kommentarer


Kommentera inlägget här: