Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

huh?

Kategori: Allmänt

Träningen gick väl sådär idag, men med tanke på att jag var själv så funkade det ändå bra. Dock var det inte många av gymnasterna som körde på vårt berg, vi hade byggt upp ett mattberg med två plintar med bänkar mellan, sen la vi på tre klossar och sen en tjockmatta. Blev väl drygt två meter högt och det va inte många som körde där, en av dem gjorde dock väldigt fina volter. När jag skulle köra hem från träningen har de självklart stängt av vägen vid Midhem och jag var tvungen att köra till Segekarusellen och sen köra tillbaka därifrån. Lite smått irriterande om man säger så...! 

Nu sitter jag och skriver på religionen, har inte den blekaste om vad jag ska skriva. Jag fattar ingenting.. Försöker på de frågor som verkar lite vettiga. Vi får helt enkelt se imorgon, mitt huvud börjar strejka nu så får väl stänga av datorn och hoppa i säng snart. Fast först blir det en dusch!

/ Sara

Kommentarer


Kommentera inlägget här: