Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

I'm back!

Kategori: Allmänt

Gud vad jag inte har haft tid att vara inne och blogga något. Mitt liv har rullat på som bara den, det har inte varit många kvällar som jag har suttit hemma och tagit det lugnt. Men jag kände att någon gång ibland måste man faktiskt ta det lugnt och andas ut. Och nu när det fina vädret har blåst iväg är det inte lika roligt att vara ute och hitta på saker. Vi får helt enkelt hoppas på att det snart kommer tillbaka, nu när vi endast har fyra veckor kvar till studenten vill man ha fint väder. På tal om studenten så var jag och bytte min balklänning igår, bytte den från svart till blå. Känns lite finare och mer jag, köpte ett par superfina skor till också, ett par cremévita från Bianco med 12 cm klack :) I'm gonna look great!

Nu får jag återgå till min religionskunskap, skriver en uppsats om Passion of the Christ, vilket inte är det lättaste men jag får helt enkelt försöka.

/ Sara

Kommentarer


Kommentera inlägget här: