Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

Onsdag

Kategori: Allmänt

Hejsan hejsan!
Idag hade jag tänkt gå upp lite tidigare för att hinna med en promenad på morgonen men ack nä, när jag vaknade upp hade jag ont i halsen och kände inte alls för att röra på mig så jag sov vidare. Hade bara en lektion idag och den varade inte speciellt länge. Jag och Therese försökte leta fram lite fakta om Somalia och Islam men det gick inte så bra. Vi satte oss istället på skolgården och gjorde Katzen Jammer, en sjukt konstig uppgift vi har fått i marknadsföring. Vi tror iaf att vi lyckades något sånär. Efter skolan tog jag mig hemåt och har nog inte gjort något vettigt sen dess. Hade behövt göra min religion men ack nä, jag fick inte tummen ur röven. Ska försöka göra lite när jag jobbar och sen fixa resten ikväll när jag kommer hem.

Nej nu hör jag Niiikooooos kalla på mig och mina råa hamburgare.



/ Sara

Kommentarer


Kommentera inlägget här: