Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

Tisdag

Kategori: Allmänt

Hej!
Självklart lyckades jag försova mig idag, men kanske inte så konstigt med tanke på att jag somnade kl 2 i natt. Inte bra det där. Idag är dagen fullplanerad, den börjar med skola till 11.50 och sedan blir det raka vägen hem för att plugga. 14.30 kallar jobb och då jobbar jag till stängning. 21.30 har jag och mamma ett litet mission ;) När jag kommit hem igen blir det till att slå upp böckerna ännu en gång. Ja usch vad denna sista period är jobbig! Lärarna slänger in saker i sista sekund och verkar tro att vi tycker att det är skitskoj och älskar allt vad prov och uppsatser heter! Nej fyfan!

Imorgon blir det iaf en tripp till Ljunghusen med Kajsa, Jessica, Malin och kanske Jane. Blir grill och lite mys i min stuga :) Det slår aldrig fel.

Ska återgå till min uppsats.
/Sara

Kommentarer


Kommentera inlägget här: