Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

Tuff dag

Kategori: Allmänt

Efter att jag hade hjälpt min morfar körde han mig in till stan där jag mötte upp Stephi, Jenna, hennes pojkvän, izzi och Therese. De satt och drack öl så jag gjorde dem sällskap. Efter en snabb tur i min mammas kolonistuga var vi hemma hos mig och fixade oss sen bar det ut igen. Jag, Izzi och Stephi stack till Metro och hade en riktigt trevlig kväll :) Heej det är jag som är Kiiiiiiissiiiie! hahaha Vid halv två var jag och Stephi hemma hos mig och nannade kudden.

Idag har jag jobbat 10-20, inte riktigt det ultimata passet efter en utekväll men så långt tänkte inte jag igår. Jag lyckades iaf ta mig igenom passet och nu har jag precis ätit pastasallad och lite grillat till det. Köpte med mig några tidningar från jobb så nu ska jag slänga mig i soffan och läsa dem :)


/Sara

Kommentarer


Kommentera inlägget här: