Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

VM 94

Kategori: Allmänt

Just ni sitter jag hemma hos lilla Isabelli, hon försöker plugga matte och jag försökte göra en uppgift i digital bild men det gick banemej inte bra. Nu håller jag tummarna för att Kajsa och hennes kompis kan fixa det till mig imorgon. Dagen idag har bjudit på skola, sushi och jobb. Hade sällskap i princip hela kvällen på jobb så tiden rullade på ganska bra. Nu känner jag dock bara för att gå hem, duscha och sen nanna. Jag har turen att vara ledig imorgon då idioterna som valde Matte C har nationella. Men det blir ingen sovmorgon för min del, nej jag och Sandra ska mötas kl 9 på stan för att äta frukost :) Sen blir det shopping för hela slanten.

Nej nu kallar duschen och sängen. Natti!


Alltid lika söt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: