Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

Where is the ending?

Kategori: Allmänt

Måste börja med att gratulera min bror till sin lägenhet! Han köpte en 1:a på 28 kvadrat på Ehrnst Ahlgrensgatan, bara några gator från vår lägenhet. Han får den redan i juni så nu är han och hans kompis i full gång med att renovera.

Jag har inte blivit klar med min uppsats, har inte kommit någonstans egentligen. Jag tycker det är så svårt! Att resonera kring lidande, förlåtelse och försoning är sjukt svårt! Jag vet inte vad jag tycker egentligen och jag kan inte heller sammanfatta vad andra tycker. BLÄ! Får se om jag lyckas fixa det ikväll, nu känner jag att min menströtta kropp måste vila innan jag ska gå hem till min morfar och hjälpa honom skriva några saker på datorn. Efter det besöket bär det av in till stan för att fira Stephi som fyller 19 idag :)

Nu kallar vilan!


(Smutsig spegel :p)

/ Sara

Kommentarer


Kommentera inlägget här: