Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

-

Kategori: Allmänt

Siiter just nu i soffan och slappar framför tvn, det förtjänar jag efter en lång dag på jobb. Imorgon är jag ledig och det ska jag ta vara på, en lång sovmorgon, frukost med Malin, träning och på kvällen ska jag på förhandsvisning på bio med min morfar :) Det kallar jag en ledig dag! Och ska självklart inte glömma en powernap. Det är det bästa som finns, eller nä men nästan.
Såg på Ullared på tv innan och blev superpeppad på att åka! På måndag bär det som sagt av med mina flickor och då är kontot väl påfyllt sen lönen. Dock försöker mamma säga att jag inte får köpa något onödigt för vi har ingen plats men som jag sagt tidigare får jag väl hyra ett Shurgaard-förråd och förvara alla mina saker haha.

Nu kallar CSI

Natti

Kommentarer


Kommentera inlägget här: