Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

Ett steg närmre helgen

Kategori: Allmänt

Idag ställde jag klockan på fruktansvärt tidiga 9.15! Och jag lyckades faktiskt komma upp, tro det eller ej. Hade lovat att följa med Sandra för att ta vaccinsprutan. Hon skulle ha mött mig vid centralen 10.45 men ack nej, fick åka hem till henne istället. Efter några om och men kom vi till slut iväg. Vandrade i blåsten till Capio kliniken i Västra Hamnen. Sandra skakade som ett löv i väntan på sprutan, jag kunde bara skratta trots hennes aggressiva blickar. Hon fick till slut sin spruta och resten av dagen fick jag höra hennes gnäll om armen haha. Hon är väldigt känslig den där tjejen. Vi mötte upp Måns på stan för att luncha. Åt en supergod toast på Waynes! Sandra och Måns lämnade mig men ersattes av Kajsa och Malin. Vi tog en kortare runda på stan. Skulle vilja shoppa upp alla mina sparpengar men nejnej! Tog bussen hem vid halvfyra tiden, blev så trött. Skyller det än en gång sprutan :p

Nu sitter jag med Veckorevyn och Glaze i soffan och ska vila en stund innan jag ska dammsuga vår kära lägenhet.





Ciao!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: