Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

God kväll

Kategori: Allmänt

Jag och Malin sitter just nu i min soffan och kollar lite på Ugly Betty. Vi var och åt en väldigt sen lunch tillsammans vid fem, man kan kanske kalla det middag istället. Efteråt gick vi inom Konsum för att jag skulle köpa något till min bror som fyller år. Lite skrattretande att köpa present till sin bror som fyller 21 år på konsum men han säger ju aldrig vad han önskar sig! Så jag köpte choklad, chips och läsk, det är väl aldrig fel att ha hemma? Om vi hade haft hans reservnyckel till lägenheten skulle jag gått och lämnat det där men det har vi ju icke! På vägen hem gick jag och Malin även inom Hemmakväll och hyrde filmen Dumpa Honom. Dock lyckades vi båda somna under filmen haha. Vi skyller det hela på vaccinet vi tog igår!

Resten av kvällen ska spenderas i soffan, orkar inte något annat faktiskt. Imorgon får det bli nya tag!


Bild från Slagt i lördags :)

Ciao!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: