Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

Lång ledigt.

Kategori: Allmänt

Igår började min långledighet, jag kommer inte jobba förrän den 23 november, så för att få ihop några som helst slantar kommer jag att jobba i kiosken lite då och då. På ett sätt är det skönt att slippa jobba och få mer tid till träning, vänner och SOVA! men tråkigt den 25:e. Men men det får man ta då helt enkelt. Tråkigt att det blir december som blir drabbat, jaja det blir inga julklappar bara haha.

Idag ska jag iväg och träna på gymmet, har en tid med en instruktör som ska visa mig hur jag ska träna på bästa sätt. Håller tummarna för att han är snygg haha. Efter det bär det av till kioisken och ett jobbpass. Ska ta med min bok så att jag ahr något att göra.

/ Sara

Kommentarer


Kommentera inlägget här: