Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

Latdag

Kategori: Allmänt

Gårdagen blev väldigt rolig och sen! Var hemma halv sex imorse och då däckade jag i min underbara säng. Vaknade imorse runt halv tolv och kände mig något sånär pigg. Benji kom och hämtade upp mig och Izzi och så drog vi till donken, syndarfrukost men vafan har man festat så får man faktiskt äta onyttigt! Efteråt hyrde vi en "skräckfilm" och stack hem till mig. Filmen var sjukt konstigt och inte speciellt läskig bara störd. Antichrist hette den, inget att se! Nu har jag blivit lämnad ensam och borde starta en maskin tvätt och börja packa inför morgondagen. Mamma har även tvingat mig att gå upp på vinden och hämta ner saker inför flytten. Blä!

Får väl ta tag i dessa sakerna och sen ska jag slänga mig i soffan och bara njuta av en ledig kväll!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: