Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

Mammas pojkar

Kategori: Allmänt

Det är programmet som just nu underhåller mig, eller ja nu tog det ju slut men det är så roligt! Jag tycker alltid att sådana programidéer inte funkar i Sverige, det blir bara så krystat och mesigt. Man kan inte annat än att skratta. Och Bobbys mamma är ju bara för rolig. Hennes personlighet och sätt att ta hand om Bobby är störd. Sitter här och skrattar för mig själv i soffan och undrar om tjejerna egentligen är uppriktiga och ärliga med att de känner något för killarna. Känns inte som om man kan bli känslomässigt involverad efter några få dagar. Eller är det en del av avtalet att de ska sitta och säga sådant. Det är ju frågan. Ja jag ska iaf fortsätta följa programmet och få mig några goda skratt. Nu måste man ju se vem som får vem i det romantiska spel haha.



Ciao!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: