Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

Onsdag

Kategori: Allmänt

Imorse försökte jag ställa klockan men som vanligt kommer jag aldrig upp då när jag vet att jag är ledig. Jag vaknade istället av mig själv klockan tolv och kände mig lagom utvilad. Idag ska jag till en färgbutik för att hämta prover till mitt nya rum. Jag har inte någon som helst aning om hur jag vill ha det, så jag får väl rensa butiken på prover och testa allt möjligt haha. Skulle egentligen åkt till Måns och fått hjälp med att göra diplom men han har gått och blivit sjuker. Blir kanske filmmys istället, är verkligen väder för det!
Som vanligt blir det träning ikväll med mina små gymnaster. Sista träningen innan klubbtävlingen på söndag, men det ska nog gå bra. Så bra som det gick på tävlingen i helgen :)


Dress of today :)


Mina nya skor från Nelly. 13 cm klack! Försöker gå in dem nu haha

Kommentarer


Kommentera inlägget här: