Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

Oväder

Kategori: Allmänt

Det är en hejdundrans oväder utomhus, det blåser så att rutorna håller på att gå sönder! Eller inte riktigt men det låter så i alla fall. Varför ska det blåsa egentligen?! Det är så onödigt kan jag tycka. Jag blir ju verkligen inte pepp på att sticka ut, skulle hellre vilja ligga under täcket med tända ljus och se en film med någon mysig person :) Men nu är faktiskt Izzi hemma och vi ska ta tag i vår gamla tradition, Metro på onsdagar! Så jag får snart ta mig i kragen och hoppa ur mina pyjamasbyxor och fixa till mig lite. Får nog ta ett glas vin också så går det nog ännu bättre ;)



Ciao!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: