Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

Roliga fynd

Kategori: Allmänt

Haha var ju som sagt uppe på vinden och tog ner lite saker, tittade i en av lådorna och hitta mina gamla barbidockor. De kan inte ha haft det lätt när jag lekte med dem, ska lägga upp en bild så förstår ni vad jag menar! haha Var uppe två gånger på vinden och tog ner grejer men vågar inte gå upp dit själv igen. Får panik av att inte veta när det släcks och sen spelas alla möjliga skräckfilmsscenarion upp i huvudet så nej dit går jag inte gärna själv. Nästa gång får mamsen eller någon annan följa med, kanske Mrs Ganush? haha


Två stycken saknar ett ben, en har spräckt brallan mellan benen? och en är bara naken och ful haha.

Nu ska jag försöka packa!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: