Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

Sega dagar

Kategori: Allmänt

Jag cyklade iväg till färgbutiken och hittade så många fina tapeter men kunde inte bestämma mig för någon! Tog hem några broschyrer med färgbrickor i så nu ska jag spendera kvällen med att välja någon bra färg. På väg tillbaka från färgbutiken stack jag inom Netto för att handla lite lunch, hade först tänkt mig spagetti och köttfärssås men ändrade mig när jag kom till taco-hyllan bestämde jag mig för det istället. Köpte samtidigt ballerinakex och julmust som jag tänkte bjuda mina gymnaster på idag på träningen, de förtjänar det efter deras fina resultat i lördags! Nu ska jag byta om och göra mig redo för milslånga bilköer.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: