Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

Shoppingbegär

Kategori: Allmänt

Under tiden gubbarna spelar kort hemma hos oss är jag förvisad till köket. Jag har suttit med min dator och kollat runt på diverse sidor och kom plötsligt att tänka på att det snart är jul. I min tristess har jag suttit och gjort upp en liten önskelista, det är lika bra att göra det, för varje gång någon ringer och frågar så har jag inte den blekaste. Så jag gör som när man var liten, skriver en lista och ger till min moder. Jag gick in på Nelly.se för att se om man kunde hitta något till listan där och självklart gör man det. Hittade några skor som fick hamna på listan, ett par blev jag så förälskad i så att jag var tvungen att klicka hem dem direkt. Ibland får jag bara sånt shoppingbegär, då måste jag köpa något annars blir jag arg haha. Undra vad det egentligen beror på? Och undra om killar känner på samma sätt någon gång, det vore intressant att veta.
Nu funderar jag på att lägga mig i min säng och läsa en bok och försöka vila lite. Måste bli pigg till mitt och Måns träningspass ikväll!

Ciao!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: