Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

Skor skor skor

Kategori: Allmänt

Jag kämpar här hemma med att gå in mina skor, vill så gärna ha dem imorgon när vi ska ut. Problemet är bara att klacken är så hög! Jag försöker tänka på alla tips jag någonsin hört, hellre luta sig tillbaka än framåt, sträcka ut benen, sträcka på sig ja gud ja! Men det känns som om jag knäar som en idiot. Icke bra. Jag ska kämpa lite till ikväll sen får vi se hur det går imorgon. Skulle ju kunna ta dem imorgon även om jag inte klarar av det galant, ingen lär ju komma ihåg det på lördag haha.

Hittade några sjuka skor när jag kollade runt



Fyfan säger jag bara! För det första är de sjukt fula och för det andra måste de vara helt omöjliga att gå i!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: