Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

Sverigedemokraterna

Kategori: Allmänt

Ja det är ett himla liv kring detta parti jämt och ständigt tycker jag. Jag vet faktiskt inte riktigt hur jag ställer mig till det om jag ska vara helt ärlig. Nu menar jag inte på så vis att jag tänker springa och lägga min röst på dem i nästa val. Men om man läser deras programpunkter tycker jag att vissa av dem låter lite vettiga men det är nog endast på pappret de gör det, för deras partimedlemmar gör ständigt idiotiska uttalanden som får folk att rygga tillbaka. Det är ett splittrat parti som bara har en sak gemensamt och det är främlingsfientlighet. Ingen verkar ha någon som helst förståelse för hur man driver ett parti. Det är nästan dömt att misslyckas får jag säga, kanske tur det. Hade det partiet styrts på ett helt annat sätt hade det förmodligen haft ännu större framgång.
   Jag tycker att invandringen måste trappas ner något om vi ska ha någon som helst möjlighet att integrera de som finns i landet för det ser ut just nu fungerar inte alls. Det behövs stora resurser för att alla de som finns i vårt land just nu ska kunna komma in i det svenska samhället och få det drägligt ställt. Sverige måste också ta hand om sina egna, det finns väldigt många som knappt klarar dagen, inte har något hem, arbete och så vidare. De måste också få hjälp. Det måste kännas förjävligt att bli försummad av sitt eget land, där man är född och uppvuxen. Tyvärr tror jag alltid att dessa problemen kommer kvarstå, mer eller mindre. 

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: