Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

Tillägnat JANE

Kategori: Allmänt

Hola!
Okej, idag fick jag ett hemskt besked av min moder. Då vi ska flytta snart vill hon att jag ska slänga kläder och skor för att vår lägenhet är mycket mindre än den vi bor i nu, och jag kommer inte kunna ha lika många garderober. HEMSKT! Men sen är ju problemet att hur mycket jag än rensar ut fylls det konstant på med nytt, så kan lika bra bara fylla allt. Ska hyra ett Shurgaard-förråd där jag kan samla ALLA mina saker. Och min mamma har dessutom sagt att jag inte får handla mer på IKEA för vi har inte plats för alla mina grejer. Men där gick hon faktiskt för långt. IKEA är heaven och man måste dit lite då och då för att samla på sig nya saker inför en framtida flytt. Får ta ett rejält snack med henne ikväll och berätta hur jag känner inför det här.

Nu blir det en liten bulle från gårdagen, mums! haha

Kommentarer


Kommentera inlägget här: