Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

-

Kategori: Allmänt

Jag och Jane drog tidigare ikväll iväg till Willys för att storhandla åt mig. Som den snälla dotter jag är hjälper jag mamma när hon inte har tid, dessutom älskar jag att gå och storhandla. Som vanligt tog vi det hela ytterst seriöst och tog god tid på oss för att välja ekologiskt och prisvänligt. Mmm, nä inte riktigt haha. Vi slängde ner en kalki, lite äpplen (dock fel sort) och Jane klättrade på hyllorna för att ta ner en Mor Annas gurka till mig haha. Tyvärr missade jag att fota eller filma hela händelsen. Väl hemma så fick jag släpa upp alla varor själv, vilket innebar en stor kassa, en plastkasse, en kalkon OCH en potatispåse på 5 kg. Inte så jäkla lätt ska jag ta och berätta, men stark som jag är klarade jag av allting själv :)

Nu ska jag strax sticka iväg och spela lite biljard med några vänner, ska dock inte komma hem försent hoppas jag. Ska iväg och träna imorgon!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: