Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

AAAH!

Kategori: Allmänt

Fan! Varför kan jag inte bara bli frisk?! Jag orkar inte vara sjuk längre, vill bli frisk så att jag kan börja träna. Förhoppningsvis är jag på bättringsvägen, anar att halsen känns lite bättre. Nu kan det inte vara Iprenen som verkar, den tog jag ju imorse. Är väldigt sugen på att gå och köra ett Core-pass eller liknande och bara ge allt. Hade varit så skönt!

Nu ska jag försöka hitta något att göra, är uttråkad så det skriker om det!

/Sara

Kommentarer

  • F R I D A M [freedom] säger:

    Core är så himla skönt! Är också sjuk, längtar så himla mycket tills jag blir bättre. Krya på dig!

    2009-10-22 | 10:47:58
    Bloggadress: http://fridam.se

Kommentera inlägget här: