Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

Cykla eller ta buss

Kategori: Allmänt

Ja det är allt frågan, jag ska bort till Entré och möta Cim och nu är ju frågan om jag ska ta bussen eller cykla. Vill helst cykla men det ser ut som det är tunga regnmoln på väg in och då känns det inte superskoj att sätta sig på cykeln. Får nog bli bussen som det ser ut nu.. Får cykla till träningen istället så har jag fått min dos av motion idag. Kan i och för sig gå hem från Entré också så har jag verkligen gjort en hel del. Haha låter inte alls mycket men när man inte rör på sig för fem öre så är varje steg motion :p

Nej får väl förbereda mig för min busstur.


Outfit of today :)

/ Sara

Kommentarer

  • Måns säger:

    Latis potatis!

    Vad sägs som att länka varandra på bloggarna? :)

    2009-10-07 | 17:51:21
    Bloggadress: http://mansisaussie.blogg.se/
  • Sara säger:

    vad är det du säger!? jag var faktiskt duktig nog att gå från värnhem och hem OCH cykla till och från kirseberg efteråt. I´m goood!

    2009-10-07 | 21:59:27
    Bloggadress: http://thurellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här: