Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

Förälskelse

Kategori: Allmänt

Vid ett-tiden cyklade jag iväg till Jane för att ta bussen mot Ikea. Skönt att det ligger närmre nu faktiskt, dock hade jag hellre kört en att behöva först cykla och sen ta bussen men miljövänligt var det iaf! Väl framme insåg jag hur jäkla stort det var. Där inne var det fullt av människor men förmodligen inte så mycket som det var förra veckan men fortfarande mycket för att vara en vardag mitt på dagen. Vi röjde genom hela huset och hann med vår sedvanliga köttbullstallrik. Jag fick inte med mig några större saker, mest burkar och sånt skräp som alltid är bra att ha. Jane däremot fick med sig halva Ikea plus en lånevagn som hon tyckte att hon behövde med sig hem haha. Man såg kärleken mellan henne och vagnen från första ögonblicket. Jane + Ikeavagnen = Kärlek.




Här ser ni Jane med hennes vagn, de hade några bra och några sämre stunder.

Nu sitter jag och väntar på att mamma ska komma hem med bilen och sen hämtar jag upp Jane och så ska vi till Willys för att handla. Ikväll väntar öl och biljard :) blir ingen träning idag för jag börjar känna av halsen igen :( Hoppas dock att det blir bra till imorgon så att jag kan träna då istället.

Kommentarer

  • jane säger:

    HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAA

    2009-10-27 | 19:01:43
    Bloggadress: http://janehoe.blogg.se/
  • F R I D A M[freedom] säger:

    sv; jo det har du nog rätt i!

    2009-10-27 | 20:33:41
    Bloggadress: http://fridam.se

Kommentera inlägget här: