Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

Höstfärger

Kategori: Allmänt

Sitter i soffan och tittar ut genom fönstret och fastnar hela tiden på de vackra orange/bruna löven på träden. Gud vad jag låter gammal men det är så fint, älskar detta med hösten. Om jag bara hade lyckats ta mig upp i tid idag hade jag hunnit med en promenad men orkar inte gå upp när klockan ringer. Jag måste nog bli bättre på att komma i säng i tid, men herregud vad jag låter gammal haha men jag vill få ut lite mer av dagen än att bara vakna, äta frukost, jobba och sova. Idag blir tyvärr en sådan dag, jobbar 15-21.15 och vaknade inte förrän vid tolv, tråkigt nog. Ikväll ska jag dock lägga mig tidigt för ska möta Cimme redan halv tolv imorgon på Entré så då blir det att gå upp i ottan haha. Nej inte riktigt men iaf vid halv tio-tiden och vid den tiden har jag försökt gå upp både igår och idag men misslyckats totalt. Men imorgon får jag skärpa mig och släpa mig upp i tid. Nej nu ska jag ta en dusch och sen fixa lite mat att ha med till jobb.



/ Sara

Kommentarer


Kommentera inlägget här: