Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

Ikeadag

Kategori: Allmänt

Igårkväll hyrde jag och några vänner en film, en skräckfilm såklart men gissa om det var den sämst skräckis jag någonsin sett! Den va från början av 80-talet och helt enkelt skitdålig. Hur kunde man vara rädd för sådant?! Och självklart var det Måns som valde haha.

Idag blev jag väckt av att telefonen ringde men orkade verkligen inte svara. När jag väl drog mig ur sängen såg jag att det var jobb. Blev lite nojig men det visades bara handla om att jag inte ska jobba på lördagmorgon vilket jag blev superglad för! Det innebär fest på fredag alltså ;) Idag ska jag dock till det nya Ikea med Jane, vi lär väl dö för att där är så mycket människor men det får vi väl ta :p Hon är dock superseg så jag vet inte när vi kommer iväg. Efter trippen bär det förmodligen av till Friskis, funderar på ett Indoorwalking-pass.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: