Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

One two three

Kategori: Allmänt

God morgon sunshines!
Trots att jag har sovit x-antal timmar känner jag mig lite slö men det ska vi råda bot på. En dusch och sen borde jag vara på G. Idag är jag ledig vilket jag älskar. Lönen trillar in idag också och det är alltid ett plus. För att fira min lediga dag tänkte jag ta en runda på stan, är i behov av en vinterjacka.

Kvällen inleds med lite träning med Alex på friskis och sen vet jag faktiskt inte vad som händer. Ska jobba en kort sväng imorgon innan högskoleprovet så blir inget ansträngade direkt. Kanske lite Idol som jag inte alls tycker är speciellt roligt. Ja något blir det iaf. Nu kallar duschen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: