Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

På promenad genom stan

Kategori: Allmänt

Inte riktigt det jag gjorde men jag tog mig i alla fall en lite promenix till Kronprinsen, jag behövde springa in om Apoteket för att köpa munsårssalva. Kunde inte låta bli att köpa en handkräm där inne också, den luktar så gott! Och mina händer börjar faktiskt bli i behov av handkräm så jag har en anledning till att köpa det ;) Promenaden blev lagom såhär i mina sjuka tider. Hade egentligen tänkt ta en ordentlig promenad men med tanke på mitt tillstånd blev det nog bäst med en kortare.
Om ett tag ska jag bege mig mot jobb, tänkte försöka mig på att pumpa min kära cykel. Hade egentligen behövt olja kedjan för just nu låter den som ett flygplan. Men det fixar jag nog imorgon, är inte riktigt på humör för att slänga cykeln upp och ner och spruta ner den med olja. Tycker att mina tisdagspass är lagom långa pass, 15-21.15 känns okej. Inte för långt men samtidigt inte onödigt kort. Efter jobb blir det nog en lite promenad med Malin eller liknande. Är ganska trött trots att jag har sovit många timmar i natt. Är väl denna förbannade förkylningen!


Supermysigt väder ute!


Munsårssalva är förbannat dyrt! 74 spänn för 4 gram?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: