Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

På väg mot sjukdom

Kategori: Allmänt

Arbetsdagen passerad hyfsat snabbt idag får jag väl säga, inget att hurra för men inte heller något att gråta för denna gång. Dock började jag känna av en liten infektion i kroppen, hade ont i öronen, halsen och huvudet. Håller tummarna för att det inte slår ut.

Efter jobbet cyklade jag till kiosken och hälsade på Malin, stannade hos henne till hon stängde verksamheten sen cyklade vi hemåt i mörkret. Nu sitter jag som nästan varje vardagskväll i soffan med datorn i knäet och NCIS på tv. Ska väl försöka ta mig in i badrummet och borsta tänderna och sen hoppa i säng. Ska trots allt upp "tidigt" imorgon.

Just det måste ju berätta vad som hände idag. Mamma ringde mig när jag satt hos Malin och berätta att hon skriver kontrakt för en lägenhet på torsdag. Den 4:e januari får jag och mamma tillträde till vår trea på Nordlinsväg 100 A. Är så glad för mammas skull, hon ville verkligen bort från denna lägenheten :)

Nu kallar sängen och Sofis mode ;)

/ Sara

Kommentarer


Kommentera inlägget här: