Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

Pyttipanna

Kategori: Allmänt

Jag gjorde min egna pyttipanna idag och det blir alltid så gott, idag hade jag i potatis, korv, köttbullar, purjolök och morot. Supergott! Har lite kvar som jag tänkte ta efter jobb :)

Nu vill jag gärna ha hem min lönespec, är väldigt nyfiken på vad jag ska få i lön faktiskt. Jag vet att jag inte har jobbat lika mycket som tidigare månader men en del borde jag väl ändå ha jobbat in. Man måste ju redan nu börja planera vad man ska lägga sin pengar på i nästa månad. Tycker det är kul att längta efter något och sen äntligen få köpa det. För tillfället vet jag inte vad jag ska lägga mina pengar på men det ska jag nog kunna fundera ut innan lönen trillar in.


Fin katt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: