Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

sjuk igen?

Kategori: Allmänt

Ja det känns nästan som det. Fyfan säger jag bara, men det hindrar inte mig från att träna idag.

Igår blev det biljard med vännerna, dock spelade inte jag för biljard är så fruktansvärt tråkigt har jag kommit fram till. Eller det passar ibland men inte alls ofta. Så jag följde bara med för det sociala. Jag, Sandra och Izzi var som vanligt de enda som drog vidare. Blev som alltid Metro, jag höll mig till Cola, var inte alls sugen på Öl eller Cider för ovanlighetens skull. Vid ett-tiden drog vi hem, så jag kom hem i lagom tid. Imorse fick jag för en gång skull sova ut och äta min frukost i lugn och ro. Dock är jag lite stressad just nu, ska iväg med Izzi till Sandras mammas restaurang för att äta lunch.

Duschen kallar!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: