Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

Uppe med tuppen

Kategori: Allmänt

Igår kväll var vi ett stort antal personer som åt middag hemma hos mig. Charlie hade gjort en egen potatisgratäng och till den serverades rödvinssås, sallad och fläskfilé. Mycket mumsigt! Efteråt förfestade vi här för att sen dra mot stan. Stod först i kö till Breeze men gick ut kön och gick vidare till Wonk som är en bögklubb. Det känns lite udda att vara på ett sådant ställe må jag säga. Alla är liksom mer utflippade, på ett roligt sätt. Inte som fjortisarna som röjer runt på stans andra uteställen. Här märker man att folk går för att ha roligt. Jag stack dock hem ganska tidigt. Hade varit igång i princip hela dagen så blev ganska trött. Dock vann jag en timme när jag skulle upp imorse och det gillade jag!
Resten av dagen har jag spenderat i soffan, som en riktig söndag. Dock blir morgondagen något helt annat. Först är det ett par som ska kolla på vår lägenhet, sen ska jag träffa Cim för att sen sticka och träna. Och på kvällen är det som vanligt träning med mina gymnaster.

Nu ska jag försöka laga till någon mat.



/ Sara

Kommentarer


Kommentera inlägget här: