Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

Vart tog det fina vädret vägen?

Kategori: Allmänt

Ja det är ju en bra fråga. Varför man kan inte alltid få vakna upp till solsken? Då hade nog livet känns ännu bättre. Jag tycker att jag har fått in en ganska bra rutin nu, jag vaknar av mig själv runt tio-tiden och har därför alltid hela dagen på mig att hitta på något. När man går upp vid halv ett så har halva dagen försvunnit, speciellt när man börjar jobba kl tre eller något i den stilen.

Idag har jag redan fått en del gjort, har skickat iväg en hel del mail, skrivit ihop några papper och dylikt. Nu tänkte jag ringa till min vårdcentral, jag måste kolla upp min hals. Har haft ont lite väl länge nu tycker jag, det brukar gå över efter några dagar men nu har jag haft det mer än en vecka. Och jag pallar inte knapra Ipren för att ens kunna ha en möjlighet att svälja :p Tolka det inte fel! haha

För övrigt idag ska jag gå och sola med Malin och sen luncha. Vi tänkte även springa in om kiosken för att skriva upp oss på några pass. Jag lär behöva det då jag inte har några jobbpass i november på Mästerlivs. ÅNGEST!


Min älskade havregrynsgröt till frukost

Kommentarer


Kommentera inlägget här: