Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

Yes!

Kategori: Allmänt

Dagen på stan blev mycket lyckad må jag säga. Jag hade lovat mig själv att jag inte skulle köpa något onödigt och det får jag nog säga att jag inte gjorde heller. Möjligtvis underkläderna men det kan man aldrig få för mycket av faktiskt ;) Det blev även en klänning från H&M som jag tänkte ha imorgon, köpte även skugga till brynen. Orkar aldrig färga dem längre och lite roligare när man kan måla dem som man vill. Både jag och Jessica köpte en väska på Zara, den är sådär perfekt stor och när den bara kostar 250 kr måste man bara ha den. Hann även med en liten fika på Pronto innan vi begav oss hemåt. Väl hemma var det bara för mig att byta om och sätta mig i bilen till Friskis där jag mötte upp Alexandra för att träna. Vi tränade på gymmet, dock inte något jättelångt pass då jag precis varit sjuk och inte tränat på flera månader! Men nästa vecka ska det bli ändring på det där. Efter träningen unnade jag mig en solning.

Nu sitter jag i soffan och har precis ätit en soppa. Har dukat upp lite naturgodis och clementiner. Det blir en lugn och skön kväll helt enkelt :)

/ Sara

Kommentarer


Kommentera inlägget här: