Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

En ny vecka på intåg

Kategori: Allmänt

Kvällen avslutades hos Malin i kiosken. Hon ringde mig runt åtta och hade jättetråkigt så snäll som jag är tog jag mig dit på momangen. På något sätt har vi alltid roligt när vi är där tillsammans och vi har ju varit med om en hel del där haha. Inget jag tänkte försöka återberätta här för det kommer aldrig framstå som lika kul som det faktiskt var. Nikos skulle tydligen inte komma ikväll så Malin stängde verksamheten, som Nikos kallar det, lite tidigare och sen lämnade vi vår älskade kiosk.


favoritkiosken

Asså jag måste ju bara kommentera fjortisbloggarna som är väldigt heta just nu, eller heta vet jag inte faktiskt, men de är på tapeten. Jag var inne på Amandavardet.se idag och herrejävla gud! Jag hoppas för hennes familjs skull att hon spelar dum för jäklar vad korkad och inkompentent hon framstår. Hennes svenska ligger på samma nivå som en 9-årings, hon kan inte stava och det finns nog inte en enda korrekt sammansatt mening på hela hennes blogg. För att inte tala om hennes videoinlägg! Shit! Hon får inte fram någonting på de 5 minutrarna hon står där framför sin fläckiga badrumsspegel. Och vad är det med hennes hår?! Hon rör vid det konstant! Det får aldrig vara ifred! Om ett år har hon inget hår kvar skulle
jag tippa på. Och hennes försök till bloggkrig är ju bara pinsamt. "Ditt hår är fult!" Nähä!? Jäklar vilken bra diss må jag säga... Stackars flickebarn. Jag hoppas att hon inom kort får den hjälp hon är i starkt behov av. Citerar en kommentar till hennes videoinlägg "jag vill bara slänga datan i väggen när jag hör dig", fyfan va sant! Tråkigt att jag höjde hennes läsarantal med mitt besök..


Nej nu ska jag lugna ner mig och slänga mig i sängen framför tv:n.

Nighty!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: