Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

Förbannade torsdag

Kategori: Allmänt

Ja jag måste ju säga att torsdagar är min hatdag varenda vecka. Det är den dag då jag antingen jobbar 6.45-17 eller 8-17, alltid! Och jag hatar det lika mycket varje gång. Nu är det ju till och med mörkt när jag cyklar hemifrån, hur tragiskt är inte det?! Till våren ska det dock blir förändring hoppas jag, ska söka några olika utbildningar och så får vi se vad det leder till.

Jag får väl släpa mig bort mot jobb, ska gråta en svätt på vägen. Efter jobb blir det bara att vara hemma och VILA! Fyra timmars sömn inför en jobbdag på 9h känns inte super, men förhoppningsvis överlever jag.

Ha en trevlig dag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: