Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

God Morgon

Kategori: Allmänt

Jag är uppe med tuppen idag, närmre bestämt stod mitt alarm på 5.30. Helt underbart! Det som är ännu bättre nu är ju att det är mörkt när man går upp och även när jag cyklar iväg. Det är ganska så tungt må jag säga. Idag jobbar jag mellan 6.45 och 13.45, ett lagom långt pass. Har en känsla av att det kommer bli ganska så mycket människor idag med tanke på att det var löning igår. Efter jobb ska jag hem och vila upp mig inför kvällens bravader, Therese ska komma hit och äta med middag med mig och sen bär det av mot Toftanäs för fest. Dock ska jag hålla mig nykter för jobbar tidigt imorgon igen.


Gårdagens inköp

Nu kallar Mästerlivs på mig!



/ Sara

Kommentarer


Kommentera inlägget här: