Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

Gymnastik

Kategori: Allmänt

Jag älskar att sola solarium, tog bara 13 minuter idag för att inte svetsa sönder min hud. Men det är så skönt att ligga där med musiken i öronen och värmen runt omkring sig. Jag får nästan en känsla av att vara utomlands. Bara för det längtar jag tillbaka till Alanya! Får väl släpa mig till solariet oftare så att jag kan drömma mig tillbaka.
På eftermiddagen trillade Kajsa in hos mig så tittade vi på lite lägenheter, vi är sugna på att dela en andrahandslägenhet några månader. Bara för att testa på att bo hemifrån, kan bli en nyttig erfarenhet. Vi skickade mail till tre fyra stycken så får hoppas att någon nappar. 
   Jag bakade en liten kladdkaka till oss också, dock fick vi snabbt slänga i oss lite av den för jag blev uppringd av en tränare som behövde hjälp med sin grupp redan vid fem så fick cykla iväg tidigare än vad som var tänkt. Var med i barngruppen i drygt 40 minuter innan Maja kom så att jag kunde gå till min egen grupp. Kan ju säga som så att barnen i barngruppen är väldigt söta och gulliga men inga jag hade klarat av varje vecka haha. Blir så lätt frustrerad när man inte lyssnar och tar till sig vad jag säger :p Mina tjejer gjorde bra ifrån sig idag i alla fall. Efter träningen promenerade jag hem med Maja, alltid skönt med lite frisk luft och motion. Stack till kiosken för att hälsa på Malin en stund också. Hilla var också där och vi fick för oss att träna gymnastik på söndag morgon haha. Vi saknar träningen och kände för att träna en gång bara. Kan säkert bli kul :)



Nu börjar klockan ticka iväg märker jag, dags för mig att tvätta bort sminket och hoppa i säng.

/ Natti

Kommentarer


Kommentera inlägget här: