Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

Lång dag på jobbet

Kategori: Allmänt

Att jobba från 8-17 är nog en ganska vanlig arbetstid egentligen men inte för mig! Jag är fan att jobba drygt 6-7 timmar så när man får ett sånt här pass blir man bara ledsen. Har plockat varor i princip hela dagen. Blä på det. Att jobba i butik är verkligen inget för mig, eller iaf inte på heltid. Nä nu längtar jag nästan till att börja plugga.

När jag kom hem från jobb tog jag tag i lite gympagrejer för att sen ta en powernap som dock råkade bli lite för lång. Men nu sitter jag i alla fall fixad och klar och ska snart bege mig mot bussen. Ikväll blir det som sagt middag med Måns och Sandra på Casa Mia och efter det biljard och öl :)

Nej ska byta kläder en sista gång innan jag går!

Ciao!


En supergammal bild på mig ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: