Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

Lång dag

Kategori: Allmänt

Det är ett mirakel att jag fortfarande är vaken med tanke på den lilla sömn jag fick i natt, att jag har jobbat mer är nio timmar och att klockan närmar sig två. Jag är snart inne på min tjugonde timme haha. Jag borde vara död nu tycker man. Jobbade från 6.45 till 16.00, blev släppt en timme tidigare vilket jag tackade och bugade för. Väl hemma kollapsade jag i soffan, hängde framför tvn och datorn ett bra tag innan jag fick tummen ur röven att försöka mig på att fixa mat. Sprang iväg till konsum och köpte pyttipanna, tycker egentligen att det är godast att göra egen men idag fanns ingen energi till det.

Kajsa och Malin tittade in också och så såg vi på Systrar i Jeans Andra sommaren, eller jag och Malin kollade. Kajsa klagade mest och försökte störa oss, väldigt taskigt! Filmen var ju såååå djup och mycket rörande! haha Orka att Tibby får värsta paniken för att kondomen sprack och gör slut med sin pojkvän på grund av det. Stick istället till apoteket och köp dagen-efter-piller och sen är problemet ur världen. Men det ska alltid vara drama i sådana filmer.

När filmen var slut fick jag och Malin för oss att cruisa lite, ringde upp Måsen och bestämde att jag skulle hämta min stereo och på vägen plocka upp Sandra som skulle ut och promenixa med Måsen. Blev en ganska lång tripp men rolig! Nä nu känner jag tröttheten attackera mig.

Natti!




Vi lekte lite gangstah i bilen haha

Kommentarer


Kommentera inlägget här: