Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

Lugn kväll

Kategori: Allmänt

Efter många om och men lät jag mig övertalas att följa med till vad som först var tänkt att bli Möllan. Benji hämtade upp mig och sen körde vi till Sandras restaurang där det tydligen skulle bli förfest för de få som ska ut ikväll. Jag satt dock och sörplade på en Cola, känner inte något sug efter utgång what so ever. Men det va trevligt att sitta med en stund i alla fall, hade nog dött av uttråkning om jag hade suttit hemma själv. Runt halv tolv skulle partyfolket bege sig mot Lilla så då körde jag och Benji hemåt. Kort kväll men det va skönt att komma ut lite. Nu funderar jag på om jag ska sätta på någon film eller om jag ska sova. Tror det blir det första för är inte så trött just nu.

Nighty people!


Körde på mina killerheels ikväll, inga skor man går ut och festar i kan jag ju säga!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: